Re: Twarożek

Date: Sat, 11 Jul 2015 12:04:31 +0200 (CEST)
From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Twarożek
Newsgroups: pl.rec.kuchnia

"Stokrotka" <o...@g...pl> Wrote in message:

> Mi się wydaje, że mi wyhodzi, ale robię żadko, tylko jak mi zostanie mleka,
> albo śmietany , nawet UHT.
> Gotuję mleko, jak jeszcze nie jest ugotowane , dolewam śmietanki ktura
> została, gdy mleko jest ciepłe wlewam kefir (jeden, mały), ale z jednego
> supermarketu, jak użyję z drugiego supermarketu, to nie wyłazi. Ten co go
> używam jest bardzo zwyczajny, ten z drugiego supermarketu, na kturym nie
> wyhodzi jest dla mnie identyczny z jogurtem.
> Zagotowuję, podgżewam na bardzo małym ogniu 5-10min. Odstawiam, nie wiem,
> pewnie na jakieś 20 minut, i odcedzam. Serwatkę odlewam.

> [...]

Zsiadłe tak. I wszelkie przetwory z mleka ukwaszonego. Mleko
słodkie dla dorosłych nie jest najlepsze, gdyż nie posiadają oni
enzymu reniny, produkowanego przez grasicę, która zanika około 7
roku życia. Białko mleczne ścięte przez kwas solny w żołądku
dorosłego jest nieprzyswajalne.
Zwłaszcza notoryczne picie mleka UHT jest niezdrowe, gdyż
następuje obniżenie przyswajalności wapnia w organizmie.
Potwierdziły to badania żołnierzy amerykańskich zabitych w Iraku
- z racji trybu życia na misji oraz zwyczajowo pili oni mnóstwo
mleka z kartonu, po czym stwierdzono u nich tragiczne odwapnienie
kości.
Kampanię reklamową w mediach dotyczącą picia mleka należy
traktować na zimno - wynika ona tylko i wyłącznie z lobbowania
producenckiego i związanej z nim grupy wpływów. Hasła w rodzaju
"Pijmy mleko" mają identyczny rodowód jak niegdysiejsze "Cukier
krzepi" oraz "Jedz margarynę, będziesz miał serce jak dzwon!" i
"Szpinak źródłem żelaza dla dzieci", czyli wierutne, w dodatku
szkodliwe bzdury.
Podsumowując - ludzie, jedzcie sery żółte, twarogi, jogurty,
kefiry, czyli białko mleczne ścięte podpuszczką lub kwasem
mlekowym i następnie temperaturą, a nie ścinajcie tego białka
kwasem solnym we własnych żołądkach, bo wtedy macie w jelitach
oblepiającą je niestrawną, gnijącą białkową masę.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/