Re: Z kuchni :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Z kuchni :-)
Date: Sat, 7 Mar 2009 00:20:42 +0100
<1...@4...net>
<gosai0$8jn$1@inews.gazeta.pl>

Dnia Sat, 7 Mar 2009 00:09:11 +0100, michał napisał(a):

> Nie widzisz tej drugiej twarzy, którą masz z tyłu głowy. A ja widzę. Nie
> jest piękna, oj nie jest...

> Podłogi szorowało się u nas, gdy jeszcze PC-tów nie było. :)

Już mojej babci mąż (czyli mój dziadek ze strony mamy) parkiet ułożył w
całym domu, żeby nie musiała szorować - wynajmował kobiety do woskowania i
polerowania suknami.
I nawet jej wodociąg w domu założył. Sam, własnymi rękami. Woda była
przywożona, w zbiorniku, ale była bieżąca. I było to prawie 80 lat temu.
Na wsi.
Bo mój dziadek był dobrym mężem.
Sam też czesał jej długie do ziemi włosy i zaplatał w warkocze - nie
pozwolił, aby je jej obcięto pod czepek.
Ale to tak tylko piszę, chodzi głównie o to, że dobrzy mężowie się zawsze
zdarzali - nie jestem jedyną "posiadaczką". Nigdy nie szorowałam żadnej
podłogi - po prostu.

> Nie podobają jej się.

Wiem, dlatego musisz je pisać. Jakby jej sie podobały, to nie musiałbyś
fantazjować, a nawet ich pisać - siłą rzeczy :-D