Re: kaczka pieczona - jak?

Data: 2006-04-09 23:59:48
Temat: Re: kaczka pieczona - jak?
Od: "iska" <i...@i...pl>

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> skrev i en meddelelse
news:e18ji4$jmp$1@opal.icpnet.pl...
> Witajcie,
> Kupiłam na Święta kaczkę zamrożoną i zastanawiam się jak ją najlepiej
> upiec.
> Mam kilka przepisów ściągniętych kiedyś z sieci (nawet sama kiedyś komuś
> podawałam orientacyjnie), ale potrzebuję jakiegoś sprawdzonego.
> Kilka lat temu piekłam kaczkę z jabłkami w środku i nie wiem, co zrobiłam
> źle, ale na wierzchu miałam prawie spaloną, a w środku surową.
> Macie jakieś sprawdzone i przetestowane najlepiej wielokrotnie przepisy na
> kaczkę?
> Będę szalenie wdzięczna za podpowiedzi.

Moja tesciowa wypelnia jablkami i sliwakmi suszonymi (ale takimi miekkimi
PRUNES, nie jak polskie).
I piecze w brytfannie bardzo dlugo. Minimum 3 godziny, chyba w 130
stopniach. Tyle mniej wiecej wiem ale w niedziele bede sie uczyc jak
dokladnie to po powiem wiecej po fakcie.
W ogole zasada dlugo a w mniejszej temperaturze super sie sprawdza przy
roznych pieczeniach :)

pozdr
iska