Re: tekst z przestawionymi literami

Data: 2004-09-30 20:29:45
Temat: Re: tekst z przestawionymi literami
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

vonBraun; <cjf6nk$j4i$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Nie badałeś jakich wyrazów w jak zorganizowanych graficznie i treściowo
> tekstach ma to miejsce, skąd więc pewność?

Nie badałem, bo to nie było badanie - w tym wypadku odnosiłem się do
własnej wiedzy i przypuszczeń. Zresztą nawet lekarz nie jest w stanie
wyłapać tych mechanizmów, bo dochodzi do nich spontanicznie. A pomijając
element przypuszczeń - stąd, że ani na grupie, ani w swoich opowieściach
olik nie wykazała posiadania deficytu jakichś elementów mowy - czyli
ewentualnie sypie się system zapisu/odczytu [emocjonalny] i możliwe, że
po pewnym okresie [moja jeszcze nie skończona teoria uogólnień ;)]
dojdzie do tego Twojego uszkodzenia w wyniku działania normalnych
procesów pamięciowych - przy uznaniu, że to struktura odwzorowuje
informacje, a nie jakieś "przełączniki" w niezmiennej strukturze, brak
połączeń [nieprawidłowa struktura] jest też informacją.

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101