Re: Czubryca zielona

Data: 2017-02-08 18:39:38
Temat: Re: Czubryca zielona
Od: Qrczak <q...@q...pl>

Głodem jeszcze nie przymieramy.

No i właśnie. Czy różnica między cząbrem a cząbrem górskim jest taka
sama jak między krzesłem a krzesłem elektrycznym?

> Dla mnie samo zielsko to cząber, a po zmieszaniu z czymś - czubryca. Jak
> się zorientowałam - czubryca może być zielona lub czerwona, co pewnie
> zależy od tych dodatków. To, co Ty kupiłeś w Warnie, było pewnie
> czubrycą czerwoną. Szkoda, że Kotanyi takiej nie ma (jeszcze).

Jak nie jesteś bardzo do tego Kotanyi przywiązana, to poszukaj w
torebkach innych znanych marek, a nawet i nieznanych.

Ale nie jest niestety tym samym, co przytrafiło mi się kiedyś nabyć w
torebce bez znanego loga.

hurt-ovo