Re: Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.
Date: Sat, 17 Sep 2016 11:07:47 +0200

W dniu .09.2016 o 18:45 Trybun <C...@j...ru> pisze:

> Zadziwiające, nie troszczą się potencjalnym truciem żywnością
> modyfikowaną genetycznie, a wykazują troskę o starą nieomal jak sama
> ludzkość margarynę. Niemal pewne że w zastępstwie margaryny szykują
> jakieś swoje g*no z soi albo kukurydzy.

Z tą margaryną to bym tak nie szalał.

Pierwsza margaryna powstała w 1869 na zlecenie Napoleona.
Była smarowidłem na bazie łoju wołowego.

Margaryna, jaką znamy teraz, powstała na bazie patentu z 1903 roku, zatem
ma zaledwie lekko ponad sto lat.

GMO to są olbrzymie pieniądze, dlatego nie ma szans na ratunek.
Margaryna zaś to jakiś niewielki fragment rynku spożywczego, można ją
poświęcić w imię znacznie większych wpływów z innych trucizn.

--
Trefniś