Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

Data: 2007-12-23 14:53:02
Temat: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Samanta Warsińska wrote:

> Naprawdę po magnezie minęło?? chyba zacznę brac. ile razy dziennie?? Z
> objawów dodatkowych to mam duszności, osłabienie

jest cała grupa niedoborów, które powodują arytmię. Naprawdę ciężko bez
badań stwierdzić, który może za to odpowiadać, a przede wszystkim czy
przypadkiem suplementacja nie spowoduje odwrotnego skutku (zawsze może się
okazać, że masz nadmiar danego składnika). Ogólnie objawy arytmii może
wywołać niedobór magnezu, witamin z grupy B, potasu - i pewnie paru innych
rzeczy też, zwłaszcza gdy ma się niedobory kilku pierwiastków czy witamin.
Jeśli występują "skoki" serca a lekarze nie wiedzą od czego, warto
zastanowić się nad tym, czy np nie piło się za dużo kawy, która wypłukuje
magnez. Jak wspominałem, zazwyczaj lekarz nie diagnozuje tego, bo straci
bogate źródło kasy - pacjenta, któremu można przepisać drogie leki przeciw
zaburzeniom rytmu.

Zresztą - czy którykolwiek lekarz w ogóle zastanawiał się w Twoim przypadku
nad taką możliwością, czy każdy po prostu ładował leki "pewnej znanej
firmy"?

Ogólnie niedobory magnezu uzupełnia się w ciągu kilku tygodni, dawka -
zależy jakim preparatem. Mi lekarz kazał jeść co najmniej 2 tabletki
magnezu z witaminą B6 / dzień, powiedział że nic nie zaszkodzi jak zjem
nawet 8, jadłem 6 do tego witaminę B complex 3x dziennie. Nie powinno się w
tym czasie pić kawy i napoi gazowanych. W czasie terapii powinno się tez
dodatkowo uzupełniać potas ze źródeł naturalnych (Np pół litra soku
pomidorowego / dzień) i wapń.

Było u mnie nieźle, miałem wrażenie, że serce na kilka sekund
się "zatrzymuje", masakra po prostu :D Tydzień i śladu po tym nie zostało.

--
www.vegie.pl