Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Date: Tue, 02 Feb 2010 21:42:19 +0100
<1pe6g3b7f2htl$.dlg@trenerowa.karma> <hjmau8$8vo$1@inews.gazeta.pl>
<b...@t...karma> <hjmcvn$g18$1@inews.gazeta.pl>
<1ldaagbzkpsp8$.dlg@trenerowa.karma> <hjmfie$orf$1@inews.gazeta.pl>
<1...@t...karma> <hjmkrm$qph$1@news.onet.pl>
<hjmlbv$s9d$1@news.onet.pl> <hjmm0a$u6q$1@news.onet.pl>
<hjmmnu$mi$1@news.onet.pl>
<e...@m...googlegroups.com>
<hjmpd7$8vo$1@news.onet.pl>
<d...@c...googlegroups.com>
<hk09l0$4bl$1@news.onet.pl> <hk10q3$i7o$1@news.onet.pl>
<hk153f$tcc$1@news.onet.pl> <hk1svl$1kv$2@news.onet.pl>
<hk2bcm$d2d$1@news.onet.pl> <hk2fsf$nos$1@news.onet.pl>
<hk2meo$4v3$1@news.onet.pl> <hk4q1j$gk2$1@news.onet.pl>
<hk6r7o$8n6$1@news.onet.pl> <hk7534$67k$1@news.onet.pl>
<hk7jt8$nlh$1@news.onet.pl> <hk7lkl$t45$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hk7o5f$2m1$1@news.onet.pl>

Redart pisze:

> [...]
> sytuacja w pełni kontrolowana, że model wychowania w takim związku
> też musi być specyficzny. Suma-sumarum - nie czułem tego i nie czuję.
> Nie mogę powiedzieć, że relacje w tej rodzinie były spłycone,
> pozbawione miłości czy coś w tym stylu - po prostu za mało wiem.
> W szczególności nie było opinii jego żony. Osobiście jednak wiem,
> że ostatecznie - to zupełnie nie dla mnie. To są zabawy dla ludzi
> majętnych, bardzo dobrze zorganizowanych i którzy mają dużo
> wolnego czasu i są od początku zgodni co do tego, że tego chcą.

Wiesz co Redart, nie gniewaj się, ale tak to sobie czytam i nie mogę
wyjść z podziwu, jak daleko może posunąć się (choćby w planach
"racjonalizatorskich") człowiek, który chciałby mieć moc kontrolowania w
pełni własnych (i cudzych) emocji. IMO inteligencja (operacyjna,
kognitywna) powinna być na usługach emocji, a nie odwrotnie. W
przeciwnym razie - sam popatrz - nie wiadomo, czy się śmiać czy płakać.

> No ale dzisiaj jest już 'po', jesteśmy
> trochę innymi ludźmi.

Gratuluję!

Ewa