Re: Ratunku, wegańska uczta

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Ratunku, wegańska uczta
Date: Sun, 26 Oct 2014 10:50:14 +0100

Pan gajowy Stefan napisał:

> [...]

Słowa te rozbrzmiały w całym lesie. Dało się też słyszeć coś, co można
było wziąć za echo. Zza pobliskiego jałowca dobiegła stłumiona odpowiedź
przebijająca się przez trzask łamanych patyczków:

> Cicho, wiem

Był to gajowy Marucha, który wracal do domu z dopiero co upolowanym
zającem pod pachą.

Jarek

--
Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało,
Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało.