Re: Z łezką w oku.

Subject: Re: Z łezką w oku.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 28 Feb 2018 18:49:23 +0100

W dniu 2018-02-28 o 17:03, XL pisze:

> O wszystko.

E tam, kaszanka ze sklepu z tamtych lat gorzej smakowała!

> No to się musisz podciągnąć ;-)
> A serio - trudno osiągnąć TAMTEN smak. Przecież Babcia piekła z własnej
> mąki, z sukcesywnie mielonego w pobliskim młynie własnego ziarna. Zapach
> tej mąki do dziś czuję. Świeżo zmielona ma TAKI cudny zapach, że trudno go
> nawet opisać i do czegokolwiek porównać. Czy sklepowa mąka jest w ogóle
> porownywalna z tamtą?? Nawet zapachu nie ma zadnego. Tylko konserwanty i
> antyzbrylacz. :-(((

Też mam takie odczucia, i pamiętam choćby wyrazisty zapach i aromat
masła, tylko pewności mi brak co do przyczyny,. Młodość czy faktycznie
smak gdzieś zaniknął. Wiadomo że kombinują w produkcji zwierzęcej
(antybiotyki, sterydy itd), ale w produkcji zbóż chyba nie ma aż takiej
różnicy, a więc gdzie się podział ten zapach mąki?