Re: Z łezką w oku.

Subject: Re: Z łezką w oku.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Wed, 28 Feb 2018 18:51:19 +0100

W dniu 2018-02-28 o 15:50, Trefniś pisze:

> :O
> Ale to piszesz o swoim chlebie, albo XL-ki, albo jej babci?
> Bo chleb domowy w przeważającej części przypadków jest przepyszny w
> porównaniu z piekarnianym.
>
> Ale muszę też przyznać, że ostatnio zaskoczył mnie pozytywnie Chleb
> Rustykalny z piekarni Hert z Jelcza Laskowic.

Nie, ja piszę to z pozycji konsumenta. Na mojej wsi jest parę gospodyń
którym chce się jeszcze piec chleb. Próbowałem każdego z nich. Zapach
pieczenia wręcz powala, ale później jest już tylko gorzej. Nie wiem
dlaczego ale wszystkie za mocno go spiekają. Ale pal licho spieczenie
gdy jest jeszcze ciepły i mięciutki , przynajmniej dla mnie całkiem
niezajadły robi się po ostygnięciu. Skorka twarda że aby pogryźć to
trzeba porządnie nadwyrężać szczęki. Nie znam tego Rustykalnego z
Jelcza, ale w pobliskim miasteczku jest jeszcze parę piekarenek
(niestety z roku na rok jest ich coraz mniej) w których idzie kupić
niezły chleb.