Re: jaki blender do orzechow ?

Data: 2015-03-30 13:47:43
Temat: Re: jaki blender do orzechow ?
Od: "JBP" <t...@o...pl>

> Czytałem skład kilku różnych maseł orzechowych i bułki tartej ani kaszy
> tam nie ma.

Panowie, tym razem chyba trochę "czepiacie się" :)
IMO Ikselka wyraźnie oddzieliła _dwie_ sprawy. Pierwsza dotyczyła produkcji
masła, ale od słów "co zaś do samego rodrabniania na sucho" rozumiem, że
chodziło o bardzo drobno zmielone/pokruszone orzechy, na przykład do
posypki, połączenia z mąką do pieczenia, itp. Po prostu Ikselka rozszerzyła
temat i podzieliła się wiedzą, jaką posiada :)

Pozdrowienia
JBP