Re: 'nie kocham swojego dziecka'

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<12rma6nlxb6cd$.11c3fjoghqwxb$.dlg@40tude.net>
<m74e5o$59o$1@node1.news.atman.pl>
<6me6qy1ypln6.ki3uxfg5gav9$.dlg@40tude.net>
<m750tt$r94$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 21 Dec 2014 14:59:23 +0100

Dnia Sun, 21 Dec 2014 00:32:39 +0100, Chiron napisał(a):

> To stadne zwierzę. W stadzie jest hierarchia- i wzajemna opieka członków
> stada nad innymi. Pies bezbłędnie wskaże najważniejszą osobę w domu. Zajmie
> się też osobą potrzebującą pomocy. Jak ktoś ma nie do końca dookreślony
> wzorzec rodziny- to wystarczy obserwować zachowanie psa: on dokładnie wie,
> jak "działa" stado zwane rodziną:-)
> 14 lat temu za namową dzieci szukaliśmy pieska- i tak trafiliśmy do
> schroniska. Pani przyniosła szczeniaczki- z których jeden się jej wyrwał- i
> wczepił w moją koszulę pazurkami. No to już miałem psa:-) Dokładnie od
> [...]

Kiedy odebraliśmy Misia od hodowcy, od razu wlazł mi pod pachę w
samochodzie i tak jechaliśmy kilkadziesiąt km, zlał sie w tym czasie,
oczywiście, ze dwa razy, ale nic nam to nie przeszkadzało :-)
I od tamtej pory aż do teraz ciągle się przytulamy - kiedy jest bieganie po
podwórku, Misiek co chwila podbiega i wtula się we mnie, stoi taki wtulony
dobrą chwilkę bez ruchu, po czym znowu zajmuje się zabawą z drugim naszym
pieskiem. I tak w kółko. Nawet nie zacznie jeść (choćby nie wiem jaki
przysmak dostał), jeśli go najpierw nie uściskam, nie wypieszczę i nie
wytarmoszę. Kochane toto jest takie, że aż czasem łzy mam w oczach.