Re: 'nie kocham swojego dziecka'

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<m72t1m$a2u$1@node2.news.atman.pl> <m74vqt$qfa$1@news.icm.edu.pl>
<m7521i$sel$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 21 Dec 2014 15:04:46 +0100

Dnia Sun, 21 Dec 2014 00:51:40 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
15

> Pięknie- wziął odpowiedzialność za to, co oswoił

" - Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym
chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I
ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu
tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem
potrzebować. Będziesz dla mnie jedyny na świecie. I ja będę dla ciebie
jedyny na świecie."

Pewnie wiesz, skąd to :-)