Re: osiedlowe dzieciaki

Data: 2005-07-29 16:53:53
Temat: Re: osiedlowe dzieciaki
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dcbh2s$25ed$1@news.mm.pl...

> No dobrze, ale to wszystko jest synonimem wykluczenia, wyrzucenia, czyli
> pozbycia się czegoś/kogoś z miejsca, w którym_wcześniej_przebywał. To
> określenie nie ma zastosowania w sytuacji dziewczynki.

_nie_. to rowniez oznacza niedopuszczenie do grupy.

> A możesz napisać jaśniej, bo naprawdę nie wiem o co Ci chodzi.
> Czy masz inne zdanie co do powyższej wypowiedzi? A jeśli tak, to jakie?
> Siłą rzeczy interesuje mnie Twoja opinia, a nie ludzi z psychiatryka.

jesli uwazasz, iz ludzie, ktorzy popadaja w depresje bo nie znalezli
akceptacji, sa winni sobie sami, albo winni sa ich rodzice bo nie nauczyli
ich asertywnosci, jest dla mnie dowodem, na to, iz nie rozumiesz
problemu "exlude from peer group" i jego dlugotrwalym i szkoldiwym wplywnie
na dziecko (doroslego).

iwon(k)a