Re: Chwila oddechu :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Chwila oddechu :-)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 9 Aug 2016 19:25:29 +0200

Dnia Tue, 09 Aug 2016 18:20:05 +0200, Trefniś napisał(a):

> Pewnie wzbudzę grymas niechęci po ostatniej dyskusji, ale co mi tam...

Dlaczego?
:-)

> W Polsce to rzadkość, ale już np. na Ukrainie pomidory się kisi, podobnie
> jak ogórki.
> :)

Znam, kiedyś kisiłam. Niespecjalnie mi odpowiadają. Chociaż do kiszenia
bierze się pomidory jędrne, te nie całkiem dojrzałe, to i tak skóra twarda
się robi w kiszeniu, a środek się zbytnio lasuje. I smak pomidorowy zanika.
Podobnie zresztą ma kiszona papryka.
O, nawet rym wyszedł :-)

> Dziś lub jutro będę debiutował kisząc cukinię...

Kisiłes już kiedyś? - mnie wychodziła zbyt miękka i smakowała zupełnie jak
takie mocno rozmięknięte kiszone ogórki. Już lepsza w occie, jak ogórki
konserwowe.