Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?

From: "Qrczak" <q...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Date: Fri, 8 Oct 2010 09:49:28 +0200

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Przeczytaj jeszcze raz: napisałem, że takie odnoszę wrażenie. Po co to
> więc powtarzasz?

Parafraza. Taka metoda podtrzymywania napięcia w konwersacji.

> Dziękuję bardzo:-)

Proszę bardzo.

> No- śmiało?

Aż taka śmiała nie jestem. Raczej właśnie nie-śmiała.

> Nie do końca. Może często przez pryzmat własnych uprzedzeń- to tak często
> jest. Rozwój duchowy polega także na tym, by podchodzić do wszystkiego z
> większą świadomością- a więc odrzucać swe własne uprzedzenia. W coraz
> większym stopniu (jak się sam oceniam) udaje mi się to robić na codzień.

I bardzo dobrze. I tak trzymać.
Aczkolwiek ja własne uprzedzenia niektóre starannie pielęgnuję, bo dzięki
nim być może jeszcze żyję.

Qra