Re: Margaryny antycholesterolowe

Subject: Re: Margaryny antycholesterolowe
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 31 May 2018 10:54:43 +0200

W dniu 2018-05-29 o 10:59, XL pisze:

> Coś tu jest nie tak. ,,Współczesna medycyna" także się wielokrotnie myli.
> Gdyby tłuszcze zwierzęce wprost powodowały miażdżycę, Eskimosi (ci
> niegdysiejsi) jedzący wyłącznie mięso i tłuszcz oraz afrykańskie plemiona
> zywiące się tylko tym, co biega lub co sobie wyhodują, marliby jeszcze
> przed pełnoletnością.
> Opisywałam tu kiedyś od wielu lat organizowany zlot bliżniąt (Kanada lub
> USA, nie pomnę), przy okazji którego prowadzi się cykl rożnorodnych badań
> medycznych. Znany był m.in. przypadek braci-bliźniaków, z których jeden
> [...]

No bo to tak bezpośrednio nie oddziałuje na organizm. Jest prawie pewne
że ktoś żywiący się tylko samym mięsem i tłuszczami zwierzęcymi nie
będzie miał dolegliwości tzw cywilizacyjnych. Czyli cukrzyca, miażdżyca,
nadciśnienie itd. Tylko jest w tym bariera nie do przeskoczenia -
niemożliwość stosowania takiej diety na stałe.  Znam taką jedną babkę,
ma zaawansowaną cukrzycę w wyniku której już nie ma jednej stopy.
Zastosowała dietę "Kwaśniewskiego" już po paru dniach wyniki się
poprawiły - po miesiącu - jak u zdrowego noworodka. Jednak nie sposób
tego ciągnąć, tak że musiała wrócić do poprzedniego stylu życia i tym
samym do chemii farmakologicznej, dzięki której jeszcze żyje. Mówi że
aby można było żyć wg zaleceń tej diety, to trzeba by się kompletnie
odseparować,.

A dieta  dr Kwaśniewskiego to niby żadne tam jakieś wielkie
wyrzeczenia,  to tylko żywność złożona z _samych_ - mięsa, tłuszczów
zwierzęcych i jaj.