Re: Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca

Data: 2006-12-20 15:01:29
Temat: Re: Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca
Od: <j...@n...pl>

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:embdq5$t7n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W: News:embc9o$n7h$...@a...news.tpi.pl,
> Od: Użytkownik <j...@n...pl>
> Było:
>
> Nie rozpatruję tematu w kategoriach wiary... Media kłamią na różne tematy
> więc dopuszczam i tu rozmijanie się z prawdą.
> Mnie interesuje - przy założeniu, że ten lek pojawi się kiedyś na rynku -
> dlaczego wielkie koncerny zarabiające krocie na leczeniu pozwoliły na
> ogłoszenie tej informacji.

Firmy farmaceutyczne na szczęście kagańca na gębę nie moga założyć wszystkim
oponentom...

> Cukrzycy wpłacają olbrzymie kwoty do kas producentów glukometrów, pasków,
> igieł, insuliny. Cukrzycy utrzymują ze swoich dobrowolnych składek łóżka w
> szpitalach i całe rzesze urzędników.
>
> Chciałbym się dowiedzieć co w zamian będą leczyć...? Czy już wiadomo?

"Nowe" choroby, które stale "powstają". Mimo rzekomego postępu medycyny
lekarze nie radzą sobie z wieloma chorobami, skutki są mylone z przyczyną, a
walka lekarzy polega na uśmierzaniu bólu i walce ze skutkami chorób. W
jednym z powyższych postów pisze 34-letnia kobieta, że zaczyna się
"sypać"... A najgorsze, że ona uważa iż tak musi być... Lekarze mają
kiepskie pojęcie o zdrowej diecie, a więc nie moga skutecznie pomagać
chorym... A nie rozumiem dlaczego nie wyciągają wniosku z procesów
chemicznych, które mówią, że jeżeli jakaś choroba powstała na wskutek
określonych procesów chemicznych, to jest zawsze mozliwość odwrócenia tych
procesów, bo wszystkie procesy działają dwukierunkowo!!! Wyjątek stanowią
procesy już nieodwracalne w organizmie, a te są rzadziej... Ale za to
lekarze potrafią natychmiast wycinać migdały, woreczki żółciowe, ale nigdy
nie powiedzą matce dziecka co dawać jeść żeby wszystkie 3 migdały
"pracowały" do śmierci...
Ucinaja nogi przy chorobie Buergera, stopie cukrzycowej... I na to są też
potrzebne pieniądze, bo cukrzyków przybywa...
Pozdrawiam Jurek M.