Re: Gabitril

From: Angels <m...@d...op.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Gabitril
Date: Thu, 26 Apr 2007 12:29:51 +0200

On Thu, 26 Apr 2007 07:06:42 +0200, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>W napadach cz??ciowych i wtórnie uogólnionych.

Dziekuje Panie Marku. A mam pytanie. Czy to jest lek na padaczke
lekooporna? Z tego co mowil lekarz mam padaczke lekooporna. Bral bym
go razem z Orfiril'em. Oraz czy teraz jak biore Orfiril i Lamitrin to
tez mozna juz powiedziec ze jest lekooporna?
Oraz mam pytanie. Czy jesli byly w zyciu kilka atakow a dokladniej
(status epilepticus) ostatni po probie odstawienia lekow 10 lat temu,
od tego czasu nie bylo napadow (bralem najpierw tylko Tegretol poter
Trileptal, w Koncu przez rozne zmiany lekow i dawki gdyz bralem juz
maksymalne skonczylo sie na Orfiril i Lamitrin. Podobno leki
wstrzymuja grand mal, ale mam petit mal. Czy to oznacza ze gdybym nie
bral lekow to z petit mal by przeszlo na grand mal? Czy gdy sie bierze
leki i od proby odstawienia lekow chocby ponad 10 lat nie bylo ataku
jak u mnie mozna mowic o padaczce ze jest w remisji czy jak dokladnie?
Wczesniej gdy bralem Trileptal z Lamotrigina byly w zapisie eeg
notowane zmiany napadowe, teraz Orfiril + Lamitrin"zmiany uogolnione
bez cech napadowych" czy to znaczy ze padaczka ustapila . wyleczona
czy jak? mam 28 lat.
co oznacza zapis "czynnosc podstawowa alfa 10c/s o ampl. do 40 uV,
symetryczna, synchroniczna, przecietnie zroznicowana przestrzennie z
narzutem niskonapieciowej czynnosci szybkiej (polekowej). W
odprowadzeniach czolowych obecna czynnosc beta. FS nie wplywa na
zapis. Wodzenie przecietne. Podczas HV podnosi sie ampl zapisu do 70
uV, oraz w odprowadzeniach czolowo-skroniowych bez przewagi stron
obserwuje sie synchronicznie wystepujace grupy kilku fal o wyostrzonym
rysunku wyzszych od tla.: (to moj ostatni zapi)
Co to jest fala beta i kiedy wystepuje oraz te grupy fal o wyostrzonym
rysunku?
Czy jak reka drzy na od kilkunastu sekund do ok. 1,5 minuty i spokoj,
to jest petit mal? Jesli tak to jaki?
Wiem ze duzo pytan, ale bardzo prosze o odpowiedz :(