Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

Data: 2007-12-22 21:01:10
Temat: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Od: "Samanta Warsińska" <s...@g...pl>

=?ISO-8859-2?Q?Samanta_Warsi=F1ska?= <s...@g...pl> napisał
(a):

Kasztelowicz,

> Sama też brałam już różne leki przeciwarytmiczne i czułam sie po nich
> fatalnie, tętno spadało mi do 40, ale lekarze zawsze twierdzą że musze je
> brac. ..Sama juz nie wiem co z tym sercem robic. Może Pani mi napisac co
> za lekarz w koncu Pani pomógł?

Trochę mi się pokręciło z umieszczeniem tekstu..więc przepiszę jeszcze
raz..Też kiedyś brałam leki na arytmię , ale odstawiłam pomimo ,że lekarze
każą brac i zawsze przy kollejnej wizycie zapisują. Odstawiłam , bo czułam
się fatalnie , tętno spadało do 40... Czy może mi Pani napisac, kto jaki
lekarz w końcu Pani pomógł?