Re: Smardze

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Smardze
<s...@f...lasek.waw.pl>
<537c5bf7$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<537d0f6b$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<llv7ie$idh$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5385c8b0$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<53861fd0$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<53863f38$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 28 May 2014 23:20:51 +0200

Pani Ewa napisała:

> Może, może. Chociaż śliwka, oprócz odymienia, konsystencję także ma inną.

Miało być o harmonii smaków, nie o konsystencji. Śliwka suszona
konsystencję ma zdradliwą. Niekiedy jest taka, że się w ciemną
mazię przemienia. Morelom to się nie zdarza -- i w tym są lepsze.
Niesuszone owoce też się łatwo rozpadają, z nimi trzeba ostrożnie.
Nie robimy wszak bigosu, nie chodzi o materii wymieszanie, lecz
tylko o smaków przenikanie.

> Dzisiaj zajrzałam (przy okazji przejeżdżając) do najnowszej i chyba
> największej Biedrony we Wrocławiu. Nieśplików nie uświadczyłam.

Nie masz sprawiedliwości na tym świecie! Ta moja mała, takie cielątko
boże, a nieśpliki mają.

Jarek

--
Cyborgie owocowe, jako to cybery gruszki gruchające, z cykuty kompot
i sprośliwki pyszne.