Re: Żurrrrr

Data: 2009-02-12 13:40:54
Temat: Re: Żurrrrr
Od: Theli <p...@w...pl>

Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Ale po co mam chodzić po sklepach, jeżeli wszystkie składniki mam w domu
> w ilościach wystarczających na obiad dla 1000 osób???
> Nie wydaje Ci się to bez sensu???

Nie, a czemu ma byc? Wyjscie do sklepu w sprzyjajacych warunkach to 5
minut, a na zakwas trzeba kilka dni poczekac.
No, ale ja nigdy nie robilam zurku dla 1000 osob, na 2 kilka razy do
roku szkoda by mi bylo calego zachodu z samodzielnym robieniem zakwasu.

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html