Re: osiedlowe dzieciaki

From: "Nixe" <n...@f...peel>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: osiedlowe dzieciaki
Date: Thu, 28 Jul 2005 23:01:14 +0200

W wiadomości <news:dcbbdi$b3b$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

Nixe:

> (...)"ciagle slyszy NIE"(...)

A gdzie tu widzisz jakiś cel? Bo ja jedynie odmowę wspólnej zabawy.
Jaki Ty byś miała cel odmawiając po raz kolejny spotkań temu wspomnianemu
znajomemu?

> exlude (v.) to rowniez keep out, ban, reject, omit.
> a nie tylko expel.

No dobrze, ale to wszystko jest synonimem wykluczenia, wyrzucenia, czyli
pozbycia się czegoś/kogoś z miejsca, w którym_wcześniej_przebywał. To
określenie nie ma zastosowania w sytuacji dziewczynki.

> zapytaj tych ludzi, ktorzy wyladowali w psychiatryku.

A możesz napisać jaśniej, bo naprawdę nie wiem o co Ci chodzi.
Czy masz inne zdanie co do powyższej wypowiedzi? A jeśli tak, to jakie?
Siłą rzeczy interesuje mnie Twoja opinia, a nie ludzi z psychiatryka.

--
PozdrawiaM